استراتژی مدیریت فروشگاه اینترنتی مارک الکترونیک ، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده است. زیرا مدیریت، موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان دانسته و رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود.
اهداف و چشم اندازها:
- عرضه محصولات با بهترین کیفیت
- عرضه محصولات با کمترین قیمت و کمترین سود حاصل
- ارسال محصولات به تمام نقاط کشور در کوتاهترین زمان
- سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و پاسخگویی
- ایجاد فروشگاهی با قابلیت خرید برای هر قشر با هر توان مالی
- قیمت مناسب و رقابتی
- پشتیبانی و پاسخگویی مستمر
- کاهش ترافیک و تراکم بازار
- حذف محدودیت زمان و مکان در خرید
جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، پیام رسان تلگرام، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد